Tuesday, July 23, 2013

Linkin Park - In Pieces 殘局 (Minutes to Midnight) 中英文歌詞



Telling me to go
叫我走開

But hands beg me to stay
但你的手郤求我留下

Your lips say that you love
你的唇說你喜愛

Your eyes say that you hate
你的眼說你憎恨


There's truth in your lies, doubt in your faith
在你的謊言裏有真相,在你的信念裏有疑惑

What you build, you lay to waste
你所建立的, 你嘗試去把它浪費掉

There's truth in your lies, doubt in your faith
在你的謊言裏有真相,在你的信念裏有疑惑

All I've got's what you didn't take
我所得到的是你不去承受的


So I, I won't be the one
所以我,不會成為那個

Be the one to leave this in pieces
成為那個留下殘局的人

And you, you will be alone
還有你,你會孤獨一人

Alone with all your secrets and regrets
伴著你所有的秘密和後悔一起孤獨

Don't lie
不要說謊


You promised me the sky
你曾經向天答應我

Then tossed me like a stone
然後當我作石頭般扔開

You wrap me in your arms
你用臂纏著我

And chill me to the bone
然後鎮我入骨

There's truth in your lies, doubt in your faith
在你的謊言裏有真相,在你的信念裏有疑惑

All I've got's what you didn't take
我所得到的是你不去承受的


So I, I won't be the one
所以我,不會成為那個

Be the one to leave this in pieces
成為那個留下殘局的人

And you, you will be alone
還有你,你會孤獨一人

Alone with all your secrets and regrets
伴著你所有的秘密和後悔一起孤獨

Don't lie
不要說謊


So I, I won't be the one
所以我,不會成為那個

Be the one to leave this in pieces
成為那個留下殘局的人

And you, you will be alone
還有你,你會孤獨一人

Alone with all your secrets and regrets
伴著你所有的秘密和後悔一起孤獨

Don't lie
不要說謊

No comments:

Post a Comment