Monday, November 10, 2014

Linkin Park - Until It's Gone 直到失去 (The Hunting Party) 中英文歌詞

(Music Video)

(Live Performance 現場 - Rock am Ring 2014)



A fire needs a space to burn
火需要空間去燃燒

A breath to build a glow
需要呼吸去營造焰光

I've heard it said a thousand times
這道理我聽過千次了

But now I know
但到現在,我才領悟到箇中意思

That you don't know what you've got
就是,你不知道自己擁有過甚麼

Oh, you don't know what you've got
唉,你不知道自己擁有過甚麼

No, you don't know what you've got
不,你不知道自己擁有過甚麼

Until it's gone
直到失去

Until it's gone
直到失去

Until it's gone
直到失去


I thought I kept you safe and sound
我以為守護着你,你會安全安好

I thought I made you strong
還以為,我令你堅強

But something made me realize
但有些事情,令我明白到

That I was wrong
自己錯了

'Cause finding what you got sometimes
因為找尋你擁有過甚麼

Means finding it alone
有時意味着,要我孤身一人

And I can finally see your light when I let go
當我讓你離去時,我終於見到你的光芒

'Cause you don't know what you've got
因為你不知道,自己擁有過甚麼

'Til it's gone
直到失去


Until it's gone
直到失去……

Until it's gone
直到失去……


'Til it's gone
直到失去

'Til it's gone
直到失去

'Cause you don't know what you've got
因為,你不知道自己擁有過甚麼

Oh, you don't know what you've got
唉,你不知道自己擁有過甚麼

No, you don't know what you've got
不,你不知道自己擁有過甚麼

It's your battle to be fought
這是你必敗的一場仗

No, you don't know what you've got
不,你不知道自己擁有過甚麼

'Til it's gone
直到失去

'Til it's gone
直到失去

'Til it's gone
直到失去

No comments:

Post a Comment