Saturday, December 27, 2014

Linkin Park - One Step Closer 發狂邊緣 (Hybrid Theory) 中英文歌詞




I cannot take this anymore
我不能再忍受了

Saying everything I've said before
把說過的一切再說一遍

All these words they make no sense
這些說話都不合邏輯

I've found bliss in ignorance
我發現無知的人有福氣

Less I hear the less you'll say
你愈少說,我耳根愈清淨

You'll find that out anyway
總之你早晚會明白

Just like before…
就像以前...


Everything you say to me
你向我說的每一樣事情

Takes me one step closer to the edge
把我推近發狂的邊緣

And I'm about to break
我就要崩潰了

I need a little room to breathe
我需要一點透氣的空間

'Cause I'm one step closer to the edge
因為我已接近發狂的邊緣

I'm about to break
我就要崩潰了


I find the answers aren't so clear
我發現這些答案都不太明確

Wish I could find a way to disappear
只希望自己找到方法消失

All these thoughts they make no sense
這些思緒都不合邏輯

I've found bliss in ignorance
我發現無知的人有福氣

Nothing seems to go away
似乎沒有事情會消失

Over and over again
總是這樣


Just like before
就像以前


Everything you say to me
你向我說的每一樣事情

Takes me one step closer to the edge
把我推近發狂的邊緣

And I'm about to break
我就要崩潰了

I need a little room to breathe
我需要一點透氣的空間

'Cause I'm one step closer to the edge
因為我已接近發狂的邊緣

I'm about to break
我就要崩潰了

Everything you say to me
你向我說的每一樣事情

Takes me one step closer to the edge
把我推近發狂的邊緣

And I'm about to break
我就要崩潰了

I need a little room to breathe
我需要一點透氣的空間

'Cause I'm one step closer to the edge
因為我已接近發狂的邊緣

And I'm about to
我就要...

Break!
崩潰了!


SHUT UP WHEN I'M TALKING TO YOU!
我對你說話時你閉嘴!

SHUT UP!
閉嘴!

SHUT UP!
閉嘴!

SHUT UP!
閉嘴!

SHUT UP WHEN I'M TALKING TO YOU!
我對你說話時你閉嘴!

SHUT UP!
閉嘴!

SHUT UP!
閉嘴!

SHUT UP!
閉嘴!

SHUT UP!
閉嘴!

I'm about to break!
我就要崩潰了


Everything you say to me
你向我說的每一樣事情

Takes me one step closer to the edge
把我推近發狂的邊緣

And I'm about to break
我就要崩潰了

I need a little room to breathe
我需要一點透氣的空間

'Cause I'm one step closer to the edge
因為我已接近發狂的邊緣

I'm about to break
我就要崩潰了

Everything you say to me
你向我說的每一樣事情

Takes me one step closer to the edge
把我推近發狂的邊緣

And I'm about to break
我就要崩潰了

I need a little room to breathe
我需要一點透氣的空間

'Cause I'm one step closer to the edge
因為我已接近發狂的邊緣

And I'm about to
我就要...

Break!
崩潰了!

(以上的現場是2008 年之後的,會多唱下面的歌詞)

SHUT UP WHEN I'M TALKING TO YOU!
我對你說話時你閉嘴!

SHUT UP WHEN I'M TALKING TO YOU!
我對你說話時你閉嘴!

No comments:

Post a Comment