Saturday, July 4, 2015

NEW (字幕MV) Linkin Park - Powerless 無能為力 (Living Things) 中英文歌詞




You hid your skeletons when I had shown you mine
我向你(坦誠)露骨時你卻隱藏自己的

You woke the devil that I thought you'd left behind
我以為你捨棄了那個(內心的)惡魔, 你把它喚醒了

I saw the evidence, the crimson soaking through
我目睹的證據透着鮮血

Ten thousand promises
萬種承諾

Ten thousand ways to lose
(總有)萬種打破的方法


And you held it all
你曾經擁有這一切

But you were careless to let it fall
但你大意, 令它們離你而去

You held it all
你曾經擁有這一切

And I was by your side
我曾在你身旁, (看着你失去一切)

Powerless
無能為力


I watched you fall apart and chased you to the end
我見過你崩潰, 但一直伴隨你

I'm left with emptiness that words cannot defend
但我帶着不能言駁的虛無被遺棄了

You'll never know what I became because of you
你永遠不會知道,為了你我變成甚麼模樣

Ten thousand promises
萬種承諾

Ten thousand ways to lose
(總有)萬種打破的方法


And you held it all
你曾經擁有這一切

But you were careless to let it fall
但你大意, 令它們離你而去

You held it all
你曾經擁有這一切

And I was by your side
我曾在你身旁, (看着你失去一切)

Powerless
無能為力

Powerless
無能為力

Powerless
無能為力


No comments:

Post a Comment