Monday, January 26, 2015

Dead By Sunrise - Crawl Back In 找回自我 (Out of Ashes) 中英文歌詞





Sometimes I look at my own face
有時我看着自己的臉

and I don't know who I am
認不出自己是誰

I see a piece of everyone I know
我看到一片我認識的人們

buried underneath my skin
埋在我皮膚之下

I don't want to be like them
我不想像他們那樣

I wanna crawl back in!
我想(從別人的眼光)爬回來!


It's hard to think of anything that I haven't heard before
很難去想出一件從未聽過的事物

I hear these voices in my head,
我聽到藏在腦袋中的聲音

they could be mine, but I'm not sure
它們可能是出自自己的口, 我不肯定

I hear them telling me
我聽到他們在告訴我

Who they think I should be
他們認為我應該是個怎樣的人

Why won't they leave me alone?
為什麼他們不放過我?

I can't deny it
我不能否認

I try to fight it
我嘗試去克服

But I'm losing control
但我要失控了

I don't want to be like them
我不想成為好像他們的人

I wanna crawl back in!
我想(從別人的眼光)爬回來!


Don't want to lose my innocence
不想失去自己的清白之身

Don't want the world second guessing my heart
不想這世界重複揣測我的內心

Won't let your lies take a piece of my soul
不讓你的謊話騙走一塊我的靈魂

Don't want to take your medicine
不想服下你的"藥物"

I wanna crawl back in!
我想(從別人的眼光)爬回來!


Sometimes I lie
有時我會說謊

Sometimes I crawl
有時我會匍匐在地

Sometimes I feel like
有時我感到

I wanna die!
自己不想活了!

I don't wanna be like them!
我不想成為好像他們的人!

I wanna crawl back in!
我想(從別人的眼光)爬回來!


Don't want to lose my innocence
不想失去自己的清白之身

Don't want the world second guessing my heart
不想這世界重複揣測我的內心

Won't let your lies take a piece of my soul
不讓你的謊話騙走一塊我的靈魂

Don't want to take your medicine
不想服下你的"藥物"


I wanna crawl back in!
我想(從別人的眼光)爬回來!

I wanna crawl back in!
我想(從別人的眼光)爬回來!

I wanna crawl back in!
我想(從別人的眼光)爬回來!

Hey
嘿!

No comments:

Post a Comment